新入敗物~MAC special Gift Set

難得假期一天, 我可以同泰利可以拍拖睇戲喇, 

只有一小時的空檔,我緊係走去做最喜愛的事情.....睇化妝品啦~!!

入到朗豪,Christmas gift set 己大佔各店,入到Mac見到有個專櫃放滿新品,
一睇之下,價錢合理 而且係限量lor~!!!! (我的客人有福喇 hahaa XD)
難忍手下,買左$1200大元,而且lastday有$100的減免!!

一共買左3set: 

閃鑠眼影 / Cool color
$ 400
有白銀黑藍4色,岩晒christmas Party用喇 XD~
按下檢視原圖
按下檢視原圖
上手背試色,出色效果不錯
注意它是粉粒狀,用手指或掃上都可以的,
為左影相出色明顯D,所以我用手指上效果會實D, 如圖咁,
眼影掃上會較自然~
按下檢視原圖

四色限量眼影:
$ 365 
好多人鐘意D大地色,自然的顏色~
淡粉一定係我至愛la
按下檢視原圖

special gift set (有透明化妝袋仔):

四色眼影 + 胭脂 + Nude色唇膏 + Lip glosses + 
三支迷你掃 (Eyebrow Brush/Blush Brush/ eye shadow blush)

$520, 真係睇到我眼發晒光~ CRAZY~!!!!!!
按下檢視原圖

係咪人見人愛呢,一齊影張大合照sin~~~~
按下檢視原圖
按下檢視原圖

下次去街sin化個眼妝同大家分享 Mac cosmetic的效果啦^^!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 留言:

Post a Comment